در طول سال، جلوی گرسنه‌های بیچاره هر چقدر غذا بخوریم مشکلی ندارد، اما جلوی آن روزه‌دارانی که خودشان خواسته‌‌اند غذا نخورند نباید چیزی بخوریم! پاسخ چیست؟

سوالات و شبهات

این شبهه‌ در سایتی گفته شده بود که : مسلمانان واقعه‌ی عاشورا را خیلی تخیلی کرده‌اند. لذا منابع معتبری از زمان عاشورا معرفی کنیذ. و این که منابعی که آن زمان نوشته شده آیا هنوز سالم هستند و در کجا نگهداری می‌شوند؟ و در زمان شهید شدن امام حسین (ع)، آیا نویسنده در آن زمان با امام حسین بوده که همه سخنان و کارهایی که انجام شده را بنویسد؟ یا فقط در عوام گفته میشده و بعد نوشته شده است؟ (خراسان)
بعضی‌ها می‌گویند: چرا ما به آمریکا مرگ می‌گوییم و پرچم‌شان را آتش می‌زنیم و ...، در حالی که آنان پرچم ما را آتش نمی‌زنند و به مسئولین ما توهین نمی‌کنند ...، ما چه جور مسلمانی هستیم؟ باید با مهربانی جذب کنیم.
مقام معظم رهبری بدین مضمون فرمودند که امریکا اگر می‌توانست حمله کند، لحظه‌ای درنگ نمی‌کرد ...؛ سؤال: اگر امریکا مشتاق حمله به ایران بود، چرا آن موقع‌ای که ایران در ضعف نظامی و ... بود این کار را نکرد؟ (با توجه به سخنان آقای ظریف در دانشگاه، راجع به قدرت نظامی امریکا)