س: باز فصل برگزاری کنکور رسید و شبهه‌ی اعتراض در مورد سهیمه خانواده شهدا بسیار مطرح می‌گردد. موضوع چیست و چه پاسخی وجود دارد؟

سوالات و شبهات

شخصی که به حروف ابجد تسلط دارد، در شبکه رادیوی عراقی، برنامه دارد مثلاً اسم خود و مادر را می‌گوییم و او بیماری‌هایمان را می‌گوید و درست هم هست، یا مشکلات را می‌گفت و راه حل قرآنی می‌داد. خبر از چند واقعه سیاسی داد که اتفاق افتاد و اکنون نیز ضمن تأیید شدیدِ راه ایران، خبر از دروغین بودن آن احمد یمانی و وجود یمانی واقعی دیگری می‌دهد و می‌گوید در ماه رجب نامه‌ای از حضرت به دستم رسید و در شعبان نامه‌ی دیگری خواهد رسید ...، از شما عاجزانه درخواست دارم که ما را نسبت به صدق یا کذب این ادعاها روشن کنید. (دیپلم / اهواز)
گناهان کبیره‌ام را برای ترک فهرست کردم و بسیاری که برایم مشخص بود [به ویژه حقوق والدین و ...) را رعایت کردم، اما نمی‌دانم دچار حالاتی چون: کبر، حسد، نفاق و ... هستم یا خیر؟ کمی هم در این امر دچار وسواس شده‌ام، لطفاً راهنمایی بفرمایید. (پیش دانشگاهی / تهران)
فیس بوک - چرا فقط حرم‌های امام و امام زادگان داخل ایران شفا می‌دهند و حاجت قبول می‌کنند‌؟ (البته طبق معمول انشایش طولانی بود، ولی اصل سؤال همین است)