طبق کدام آیه از قرآن کریم، حضرت مسیح (ع) بدون پدر متولد شده است و طبق کدام آیه ایشان هنوز زنده هستند؟ (فوق لیسانس مهندسی پزشکی/تهران)

سوالات و شبهات

در سوره حجر، آیه 18 تصریح شده که خداوند شیاطین یا جنیان را که برای استراق سمع بالا می‌روند، با «شهاب» دور می‌نماید. آیا این «شهاب»، همین اجرام آسمانی هستند، یا شهاب معانی دیگری هم دارد؟ (دکترای دندانپزشکی/تهران)
در آیات 11 و 12 سوره‌ی حجرات گفته از یکدیگر عیب جویی نکنید و یکدیگر را با القاب زشت صدا نکنید. ولی حضرت علی (ع) در خطبه‌ی 69 نهج البلاغه هردوی این کار‌ها رو کرده (شاید هم نکرده). حالا من می‌خواستم ببینم سخن قرآن رو نقض کرده؟ اگه نقض کرده باشه دیگه معصوم نیست. ممنون می‌شوم پاسخ این شبهه را بدهید.
معجزه چیزی است كه همه توان درك و فهم آن امر را به عنوان معجزه دارند و به آورنده آن به عنوان پیامبر ایمان می‌آورند؛ مانند زنده كردن مرده توسط حضرت عیسی یا اژدها شدن عصای حضرت موسی (ع). اما شما چگونه قرآن را به عنوان معجزه حضرت محمد (ص) برای مردم خصوصاً غیر اعراب معرفی و اثبات می‌كنید. مردم عادی حتی نمی‌توانند از روی آن بخوانند تا چه رسد به درك آن و درك معجزه بودن آن.