مرگ بر امریکا – می‌گویند: ژاپنی‌ها به رغم بمباران اتمی توسط امریکا، مرگ بر امریکا نمی‌گویند و اکنون تلفن پاناسونیک روی میز اوباما قرار دارد، اما ما ... (واتس‌آپی)

سوالات و شبهات

شایعات رایج – به خاطر کشتار مردم ایران به دست امام حسن و امام حسین (ع) دچار تردید و شبهه شدم. ما قبلاً در روضه و سینه‌زنی شرکت می‌کردیم، اما اکنون ...؟ تعداد کسانی که این حرف‌ها را می‌زنند بسیار زیاد است، مگر چند نفر می‌توانند اشتباه کرده باشند؟ پاسخ‌های علمای نیز همه شبیه به هم است – برخی نیز داعش را به همان حملات تشبیه می‌کنند!
احیای فرهنگ دینی را از دستآوردهای انقلاب شمرده‌اند. این نظام هرمشکلی داشته باشد بازهم بهتر از قبل است. میخواهم وضع فعلی را با آنچه که باید بودیم مقایسه کنم. فکر می‌کنم از نظر دینی، درحال پیشرفت نبودیم و نیستیم که هیچ، درحال پسرفت هم هستیم شما مقایسه کنید با اوایل انقلاب. آیا وضع حجاب، روابط نامحرمان، یا حتی نماز و روزه اینگونه بود؟ لطفاً واقع‌نگرانه تحلیل نمایید.
دین رحمت – با توجه به آیات جهادی (مثل توبه – 39) شما چطور میگین اسلام دین رحمته در صورتی که این آیه انسان‌ها رو به شورش و نزاع و ستیزه در همه دوران‌ها دعوت میکنه؟؟