بارش خون در روز عاشورا – آیا واقعاً روز عاشورا از آسمان خون بارید و خاک و سنگ خون گریست، یا این تعابیر استعاره است، یا مربوط به عالم غیب می‌باشد – چه سندی می‌توان ارائه داد؟ اگر چنین بود، چرا ایمان نیاوردند؟

سوالات و شبهات

شما چطور حضرات موسی و عيسی را فلسطينی می‌دانيد با اينکه زبان حضرت موسی عبری و زبان حضرت عيسی آرامی بوده؟ سوال‌دوم‌: چطور ثابت می‌شود که سرزمين بنی‌اسراييل سرزمين عربی است و نه سرزمينی عبری سوال سوم‌: فلسطينی‌های سنی دقيقا از چه قرنی در اين سرزمين آمدند.
برخی شبهه می‌کنند که چگونه می‌شود که اشخاصی که روایت معروف حضرت رضا سلام الله علیه هنگام ورود به خراسان را نوشته‌اند به 30 هزار نفر برسند؟ و استدلال می‌کنند که ما تا همین چند سال قبل از انقلاب در شهر‌های بزرگ ، افراد معدودی با سواد و یا کسانی که خواندن و نوشتن بلد باشند در اختیار داشتیم. اما جطور می‌شود که 1000 سال پیش فقط یک روایت را 30 هزار نفر بنویسند؟ این غیر معقول است و اینکه چطور می‌شود در جنگ صفین 110 هزار نفر آدم کشته شوند.
عدل علی - چرا عدالت بر ذائقه‌ها آنقدر تلخ می‌آید که تاب تحمل آن را جز برای برهه‌ای کوتاه ندارند؟ چرا معاویه در استمرار بخشیدن به حکومت خود از امیرالمومنین علیه السلام تواناتر بود و توانست 40 سال بر مردم حکومت کند؟ عموم جامعه آن زمان مردم عادی و فقیر بودند، پس چرا از حاکم عادلی که به فکرشان بود حمایت نکردند؟