نوشته‌اند: اول و آخر دینداری یک جمله از وصیت نامه امام حسین (ع) است: هرچه برای خود می‌پسندی برای دیگران هم بپسند. پس هرگاه مسئولان کشور و خانواده‌ی آنها مجبور شدند همانند مردم عادی زندگی کنند‌؛ ... با همان اتوبوسی رفتند که همه سوار می‌شوند و به همان بیمارستانی رفتند که بقیه می‌روند و .....وضع ایران درست می‌شود.

سوالات و شبهات

آقای روحانی برای دفاع از اظهارات خودشون در مورد نقد معصوم، کلیپی رو در اینستاگرام خود منتشر کردند که ظاهرا رهبر انقلاب هم در این مورد چند سال پیش در خطبه‌های نماز جمعه گفتند که: ترس از اظهار عقیده نشانه ضعف نظام حاکم است، در زمان پیغمبر هم جلوی اظهار عقیده گرفته نمی‌شد، در مسجد و در پای منبر حضرت علی یک نفر با کمال آزادی بلند شد و به حضرت اعتراض می‌کرد و یا سوال می‌کرد. پاسخ چیست؟
آقای ظریف گفتن که برجام را مو به مو با خواست رهبری اجرا کردیم! اگر حرفش اشتباه است پس چرا رهبری چیزی نمی‌گوید و دفاع نمی‌کند؟ اصلا مگر می‌شود برجام تصویب شود و رهبری ان را تایید نکند و مگر رییس کمیسیون مجلس نگفتند که برجام مورد تایید رهبری است؟ (لیسانس / کردکوی)
می گویند که یکی از منابع درآمدزا برای کشور صنعت توریسم هست که بعد از انقلاب به دلیل اینکه با تمام دنیا درافتادیم از رونق افتاد، درحالی که اگر امروز حساسیت‌های خودمان نسبت به آمریکا و اروپا و فرهنگ غرب را ( که فرهنگ غالب در تمام کشورهای جهان هست) کنار بگذاریم و بتوانیم با کشورهای دنیا تعامل و رابطه برقرار کنیم و در داخل بر روی صنعت توریسم ( که بهش صادرات نامرئی می‌گویند) سرمايه گذاری کنیم، می‌توانیم درآمد خوبی داشته باشیم و اقتصاد‌مان را توسعه بدهیم. حال آیا ما باید توریسم را در بحث رشد و شکوفایی اقتصادی جز اولویت‌های خودمان قرار دهیم، یا اینکه با اتکا بر دیگر منابع درآمدزا به دنبال رشد اقتصادی باشیم؟ به نظر شما توریسم و گردشگری خارجی و درآمد حاصل از آن مهم‌تر است یا اصول و ارزش‌های اسلامی، آرمان‌های انقلاب و استکبار ستیزی یا هر دو؟