چرا بعضی از انقلابی‌های ما عملکرد دولت را فقط در برنامه هسته‌ای می‌بینند، برنامه‌های مثبت دیگر را نمی‌بینند و یا حتی نمی‌خواهند ببینند‌؟ چرا بعضی از انقلابی‌های ما در بحث نقد مذاکرات هسته‌ای برخلاف رهبری به جای آنکه ماهیت آمریکا را به جهت زیر سوال بردن مذاکرات ،،، سیبل (هدف) خود قرار دهند آمده‌اند دولت را سیبل خود کرده‌اند و به او انگ می‌زنند و ... . آیا این انقلابی‌ها واقعا انقلابی هستند ولی دچار اشتباه شده‌اند یا اینکه فقط ادای انقلابی بودن را در می آورند، آیا سازماندهی شده هستند یا ...؟

سوالات و شبهات

ولایت فقیه – آیا این گزاره درست است؟ اهل کوفه نبودن یعنی بدانیم تا وقتی امام حسین (علیه السلام ) نیامده مسلم ولی امر مومنین است. اگر صحیح است این تفاوت با ولایت فقیه چطور پاسخ داده می‌شود که مسلم از طرف امام حسین ( علیه السلام ) انتخاب و معرفی شده بود ولی حضرت آقا از طرف امام زمان (عج الله تعالی فرجه الشریف) انتخاب و معرفی نشده‌اند؟ این شبهه از طرف مخالفان ولایت وارد شده است.
با این همه کارهای غیراسلامی که توسط مسئولین و مذهبیون صاحب مقام در کشور صورت می‌پذیرد باز باید توقع داشت که مردم به حکومت اسلامی امیدوار باشند؟ آیا فساد در دستگاه حکومتی موج نمی‌زند؟ آیا افسردگی در بین مردم و خصوصا جوانان به وجود نیامده است؟ آیا عده‌ای از آقایون اسلام را وسیله‌ای برای رسیدن به خواسته‌هایشان قرار نداده‌اند؟ آیا اقتصاد ما اسلامی است؟ نوع پوشش‌ها اسلامی است؟
احیای فرهنگ دینی را از دستآوردهای انقلاب شمرده‌اند. این نظام هرمشکلی داشته باشد بازهم بهتر از قبل است. میخواهم وضع فعلی را با آنچه که باید بودیم مقایسه کنم. فکر می‌کنم از نظر دینی، درحال پیشرفت نبودیم و نیستیم که هیچ، درحال پسرفت هم هستیم شما مقایسه کنید با اوایل انقلاب. آیا وضع حجاب، روابط نامحرمان، یا حتی نماز و روزه اینگونه بود؟ لطفاً واقع‌نگرانه تحلیل نمایید.