وعده امام خمینی (ره) مبنی بر مجانی کردن آب و برق چه بوده؟ می‌گویند: این قسمت از سخنان امام در رسانه‌ها سانسور می‌شود؟ 2 – می‌گویند در عربستان پول نفت به مردم داده می‌شود. آیا واقعا این چنین است؟ چرا در ایران چنین اقداماتی طی این سال‌های پس از انقلاب صورت نگرفته؟!

سوالات و شبهات

دعا و گریه – من به خدا ایمان دارم. می‌گویند: مشکلات با دعا حل می‌شود؛ اما برای دعا نیز هزار تا شرط (مثل دل شکسته، گریه، حزن و ...) گذاشته‌اند! مگه خدا مهربان سریع‌الرضا نیست؟ آیا به بنده‌ای که با ادب دعا می‌کند، نمی‌دهد و می‌گوید: برو تو سرت بزن و اشک بریز تا بدهم؟ خدا دعای آدم جنب وبی نماز وبی وضو هم اگر خواست قبول میکنه، لطفاً برای دعا بروشور صادر نکنید و ... (دیپلم / بروجرد)
صلوات - در جمع دوستان مطرح شد: چرا وقتی نام مقام معظم رهبری (آقای خامنه‌ای) می‌آید، صلوات می‌فرستند، اما وقتی نام حضرت علی علیه السلام می‌آید، صلوات نمی‌فرستند، آیا مقام ایشان پایین‌تر می‌باشد؟!
داستان - چرا داستان‌های پدر ژپتو، شنگول و منگول و ... را نباید قبول کرد، اما داستان حضرت یونس (ع) بیرون آمدنش از شکم ماهی را باید قبول کرد؟ دلیل می‌آورند که مگر می‌شود اعتقادات یک میلیارد نفر الکی باشه؟ اگر الکی بود که تا حالا از بین رفته بود. (شبهه منتظره در فضای مجازی)