برای چه ، امام خامنه‌ای گفتند: "أین عمار" ؟! مگر عمار نداشتیم؟! عمار دقیقا چه کسی بوده و آیا از نظر مرتبه و درجه، از بقیه اصحاب بالاتر بوده است؟! عمار چه ویژگی هایی دارد و چگونه عمار باشیم؟! (کارشناسی)

سوالات و شبهات

چگوارا - یکی از چهره‌هایی که جوانان به عنوان مردی انقلابی دوستش دارند و شهرت زیادی پیدا کرده ارنستو چگوارا است. لطفا بفرمایید این شخصیت خوب بوده یا بد؟ از طرفی آزادیخواه بوده از طرفی معدود شواهدی از قتل‌ها و فسادها و بدی مدیریتش می‌گویند. لطفا توضیح بفرمایید. (ارشد مدیریت / مشهد)
آخوند خراسانی - طی روزهای اخیر، متن نامه‌ای به نام آخوند خراسانی، تحت عنوان نظرات حکومتی ایشان، در سطح گسترده‌ای در فضای مجازی منتشر شده است، برخی نیز نشر آن را منتسب به انجمن حجتیه می‌کنند ...؛ لطفا پاسخ دهید. (کارشناسی / تهران)
مرگ بر آل سعود - در حالی که به شدت از لعن و اهانت منع می‌شود، چرا و با چه جرأتی در نماز جمعه و ...، شعار «مرگ بر آل سعود» سر داده ‌می‌شود، در حالی که هنوز بسیاری از هموطنان و شیعیان ما آنجا هستند و ...؟ پس چرا ما را از لعن گذشتگان نهی می‌کنند؟! خواهشمندم به دیده‌ی انصاف به سوال نگریسته شود نه دیده‌ی احساس و ... (کارشناسی / تهران)