ما مردم این کشور یک چیز را نفهمیدیم. اگر فرزند امام خمینی‌، فرزند آیت الله مطهری‌، فرزند آیت الله بهشتی‌، فرزند آیت الله خزعلی‌، فرزند آیت الله منتظری‌، فرزند آیت الله طالقانی‌، فرزند آیت الله رفسنجانی‌ ؛ صلاحیت ورود به مجلس شورای اسلامی (قوه مقننه) را ندارند ... پس این 37 سال صالحان مملکت چه کرده‌اند؟ (لیسانس حسابداری، بندرگز – و جمعی از دوستان)

سوالات و شبهات

امروزه جهان به سوی تحقق حکومت واحد جهانی در حرکت است. نظامات سیاسی پیشرفته، یکی پس از دیگری به این نظم نوین پیوسته و خود را از چنگال مرزبندی‌ها می‌رهاند. اگر نظام جمهوری اسلامی ایران خود را بر حق می‌داند، چرا با نظم نوین و حکومت واحد جهانی مخالف است و مانع بزرگی بر سر راه تحقق این مهم (به خصوص) در منطقه شده است!
چرا با خاطيان آن طور كه بايد برخورد نمي‌شود تا براي ديگران درس عبرتي فراموش ناشدني باشد كه ديگر سراغ آن نروند. «دکتر علی ک» شبهه دیگر در باره ریشه‌های اغتشاشات است و اینکه چرا ریشه های این اغتشاشات محاکمه نمی شوند؟ بسیاری دستگیر شدند ولی همه می‌دانند ریشه‌ی این اغتشاشات چند نفر خاص هستند. مردم سئوال می‌کنند چرا افراد ریز و کوچک دریافت می‌شوند ولی آن دانه درشت‌ها آزادند و هرچه می‌خواهند می‌گویند؟ مگر نظام، نظام عدالت اسلامی نیست پس به چه دلیل آنها آزادند ولی خرده سیاسی‌ها محاکمه و زندان و می‌شوند این شبهه را چرا ایجاد نموده‌اند؟
شبهه‌ی بسیط‌ تری که ما نمی دانیم به عنوان مدافعین نظام پاسخ مناسبی به آن دهیم موضوع آقازاده ها و مفسدین اقتصادی است که یک‌بار برای همیشه حل شود مردم سئوال می کنند و دشمن شایعه پخش می کند که نظام را تخریب کند مردم پاسخ روشن می خواهند دنیایی از شایعه در باره اموال و تملاک و دارایی هایی بزرگان نظام مطرح می کنند با سند و مدرک در جلسات خانوادگی در محافل در مترو اتوبوس و ..... نظام اسلامی اگر مبتلای به این آفات شود ریشه‌های آن در خطر است مصونیت آقا زاده‌ها، وام های میلیاردی و تجارت‌های چنان و در انحصار این و آن و مافیای شکر و کامپیوتر و ... مافیای دارو و صد ها مافیای دیگر! قوه قضائیه مرتب قول به افشای این موارد می کند ولی خبری نیست! [اگر] روشن کنند این موضوعات را به خدا به نفع نظام است این شبهات از دارایی ها و املاک و منقولات و ...، از بزرگان ما برطرف شود و این‌ که فلان آقا زاده در انتخابات فلان کرده و... والان در مصونیت کامل هستند ولی من جزو، اگر کوچک‌ترین خطایی کنم کارم با بند و زندان و .... فلان است! این بزرگ‌ترین شبهات مردم است که به نظر من باید روشن و واضح به مردم جواب داده شود نظام مهم تر از افراد است مردم این را از مسولین می خواهند و دشمن هم با همین‌ها شایعه می سازد.