در مورد نماز میت رهبر انقلاب بر پیکر مرحوم هاشمی که در نماز ذکر «اللهم نحن لانعلم منه الا خیرا» (خدایا ما جز خوبی از او ندیدیم) را نخواندن، در فضای مجازی شبهه‌های فراوانی وارد میکنن که چرا این ذکر را در نماز مرحوم مهدوی کنی و آقامجتبی تهرانی استفاده کردن ولی برای مرحوم هاشمی به کار نبردن. تحلیل شما چیست؟

سوالات و شبهات

احیای فرهنگ دینی را از دستآوردهای انقلاب شمرده‌اند. این نظام هرمشکلی داشته باشد بازهم بهتر از قبل است. میخواهم وضع فعلی را با آنچه که باید بودیم مقایسه کنم. فکر می‌کنم از نظر دینی، درحال پیشرفت نبودیم و نیستیم که هیچ، درحال پسرفت هم هستیم شما مقایسه کنید با اوایل انقلاب. آیا وضع حجاب، روابط نامحرمان، یا حتی نماز و روزه اینگونه بود؟ لطفاً واقع‌نگرانه تحلیل نمایید.
رزق و برکت - در مورد داستان استخوان مرده بی‌نماز و رفتن برکت از خانه فرد در زمان پیامبر (ص)، 1- گناه طرف چی بوده که باد برکت از زندگیش برده – ۲- عدالت خدا کجای این داستانه؟
س 272- امام جماعت امامزاده‌ی ما، در صحبت‌های بین دو نماز مطالبی را مطرح می‌کند که با توجه به حضور قشر های مختلف مردم از جمله جوانان احساس میکنم ایشان مطالب بسیار مهمتر را رها کرده و مطالب کم اهمیت را ارائه می‌دهد. مثلا می‌گوید: بهتر است که شلوار خود را به صورت ایستاده نپوشید و بنشینید "که باعث تمسخر و خنده ی برخی شد" ... (ادامه در متن)