براى بيرون رفت از اين اوضاع اقتصادى و آسايش و آرامش در معيشت مردم چه بايد كرد؟ چه راهكار و نسخه‌اى وجود دارد؟ (مهندس برق، تهران) [تحلیلی ریشه‌ای و فارغ از شعارهای کلیشه‌ای و جنجالی – حتماً بخوانید].

سوالات و شبهات

بین تشیع و تسنن کدام یک پتانسیل بیشتری در مبارزه با لیبرالیسم، سکولاریسم و ... دارند؟ به عبارت دیگر کدام مذهب «بر اساس تعالیمش و نه صرفاً بر اساس عملکرد پیروانش»، توانایی بیشتری در مبارزه با تفکرات ضد دینی غربی و شرقی داشته و وفاداری بیشتری نسبت به اسلام دارد؟ یا پویایی و استقلال طلبی بیشتری به منظور بیداری اسلامی و رشد و اعتلای فرهنگ و حاکمیت اسلامی دارد؟ (بوشهر)
پیام تبریک و تسلیت پایگاه پاسخگویی به سؤالات و شبهات (ایکس – شبهه)، در مصیبت شهادت سردار سلیمانی، به مقام معظم ولایت، عموم ملت شریف ایران، و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان
ما ۴۰ ساله که از رژیم صهیونیستی ضربه می‌خوریم! از ترور‌ها بگیرید تا تجهیز داعش و حمایت از گروه‌های تروریستی و حملات مکرر به محور مقاومت...؛ چرا ما پیش دستی نمی‌کنیم و به اسرائیل حمله نمی‌کنیم؟ اگر این غده سرطانی نابود شود، مشکلات و تهدیدات از کشور برداشته می‌شود. چرا ایران اقدام به حمله به اسرائیل نمی‌کند؟