در سایتی آمده: مسلمین عزیز مگر نمی‌گویید که دین اسلام برای همه زمان‌هاست، اگر شما امروز دختر 9 ساله داشته باشید، شوهر می‌دهید؟ اگر این حرف را در غرب بزنید، به شما به چشم بیمار جنسی نگاه می‌کنند.

سوالات و شبهات

آیا اگر کسی "نخواهد" ازدواج کند، از برکات شفاعت اهل بیت محروم می‌شود؟ زیرا پیامبر فرمودند: "النِّکَاحُ سُنَّتِی فَمَنْ رَغِبَ عَنْ سُنَّتِی فَلَیْسَ مِنِّی"؛‏ با توجه به کتاب سه دقیقه در قیامت، ارزش ازدواج از انفاق‌های بسیاری هم بالاتر است، آیا این عدالت و انصاف است‌؟ اگر به جای ازدواج کردن و بچه دار شدن، انسان بچه یتیمی را به سرپرستی بگیرد‌، و او انسان صالحی شود، ثوابش به اندازه بچه خونی هست؟ (سال سوم پزشکی)
آیا در آیه ۱۸۹ اعراف ، می‌توان منظور از «لِيَسْكُنَ إِلَيْهَا» را به جای «تَغَشَّاهَا» به آمیزش جنسی اطلاق نمود؟ زیرا هدف آمیزش ایجاد آرامش است. آیا در روایات چنین چیزی موجود است که از آمیزش جنسی با ریشه "سکن" نام برده باشند؟ (کارشناسی / گیلان)
چرا ازدواج موقت در ایران اینقدر سخت و گاهی غیر ممکن است؟ مگر دستور خداوند - قرآن و اسلام نیست ؟ چرا بعضی از مَردم از این نوع ازدواج متنفرند و حتی آن را نوعی توهین به خود می‌دانند و ... ؟!