آقای روحانی گفته‌اند: حضرت رسول (ص) شلاق نداشت، او امید می‌داد، راه حق را نشان می‌داد و البته انذار می‌کرد. تا چه حد درست است؟ (دانشجو دکترای علوم سیاسی/ تهران)

سوالات و شبهات

دوستداران اسلام نمی‌توانند کشوری اسلامی را مورد انتقاد و ایراد قرار دهند مگر اینکه آن کشور تظاهر به اسلام داشته باشد. با اوضاعی که در ایران دیده می‌شود اگر بگوییم این انقلاب از اهداف آمریکا و انگلیس بوده برای رسیدن به منافع خودشان منطقی‌تر است. چرا مردم از اسلام گریزانند؟ آیا این نشان دهنده این نیست که روحانیون مسیحی به کسب هدف خودشان نزدیک‌تر می‌شوند؟ شاید بتوان گفت آنها این انقلاب را علم کرده‌اند که به یکی از اهدافشان ( از بین بردن اسلام و گرایش مردم به دین تحریف شده مسیح ) برسند؟
سؤال شده: اگر خدا خرمشهر را آزاد کرد، بگذارید لبنان و فلسطین را آزاد کند! پاسخ چیست؟ (لیسانس فلسفه / خراسان)
اخیراً خیلی شبکه‌های ماهواره ای بر روی اعتراضات و صحبت‌های آقای احمدی نژاد مانور می‌دهند و می‌گویند رییس جمهوری که نظرش به نظر رهبری نزدیک‌تر بود و حمایت قوی او را در دوران ریاست جمهوری خود داشت، حالا خود او هم دارد از نظام و قوه قضائیه و فساد در آن انتقاد می‌کند، آن وقت شما ببینید جمهوری اسلامی چی هست! و می‌گویند همین دلیل کافی است تا فساد و تباهی اصل نظام و رهبری اثبات شود، این جمهوری اسلامی بدون نقاب هست که دارد چهره حقیقی خود را نشان می‌دهد و طرفداران خود این نظام هم به جان یکدیگر افتادند و دارند فساد یکدیگر را افشا می‌کنند.