من واقعا موندم چطور راست و دروغ رو درباره‌ی هر نظام یا حزب سیاسی پیدا کنم. واقعا اگه مردم خودشون بخوان دنبال حقیقت بگردن، با این وضع اطلاع رسانی و وضع اینترنت و شبکه‌ها که یا نمیشه اطلاعات به دست آورد یا کلا از زندگی میفته آدم. شما بفرمایید منِ جوون از کجا راست و دروغ رو باید تشخیص بدم؟

سوالات و شبهات

زیبا کلام به شریعتمداری نوشت: رسانه‌های حکومتی شبانه روز علیه «فتنه» و «فتنه گران» تبلیغات کردید.‌ دریغ از آنکه درطی این ۶ سال، حتی ۶ دقیقه هم به «فتنه گران» اجازه دهید که در صدا و سیما از خودشان و اتهاماتی که شما به آن‌ها وارد کرده‌اید دفاع کنند، لطفاً پاسخ دهید.
چگونه در ایران، با وجود فساد بیش از اندازه و کم شدن اعتقاد و ایمان به اسلام و بی حجابی در بین جوانان، فساد مسولان، تضاد طبقاتی و ...، باز هم اعتقاد داریم که این کشور جمهوری اسلامی و حکومتی است که امام زمان (عج) یار و یاور آن است؟
عده‌ای (به ویژه در جنوب کشور) که تحت تأثیر تبلیغات گسترده وهابیت قرار گرفته‌اند، می‌گویند: نباید به آل سعود و حکومت عربستان هیچ ایرادی گرفت، چون آنها متولیان حرمین شریفین هستند، و می‌گویند که خداوند هیچ وقت اجازه نمی‌دهد که اشخاص بد و حکومت‌های ظالم بر خانه‌اش کعبه، مسلط شوند. د‌ر نتیجه حکومت آل سعود بر حق و شرعی است! پاسخ مستدلی دهید (شاید برخی آگاه شوند.)