باتوجه به تصاویری که تو فضای مجازی از امربه معروف گشت ارشاد پخش شده، آیا به غیر از نفی رفتار زشت گشت ارشاد، اصل اینکار هیچ فایده‌ای در پیشرفت اعتقادات مردم نسبت به حجاب داره؟ا تجربه خودم نشون میده هیچ تاثیر مثبتی نداره و برعکس به شدت باعث تنفر مردم شده. (لیسانس روانشناسی / سواد کوه)

سوالات و شبهات

زیبا کلام به شریعتمداری نوشت: رسانه‌های حکومتی شبانه روز علیه «فتنه» و «فتنه گران» تبلیغات کردید.‌ دریغ از آنکه درطی این ۶ سال، حتی ۶ دقیقه هم به «فتنه گران» اجازه دهید که در صدا و سیما از خودشان و اتهاماتی که شما به آن‌ها وارد کرده‌اید دفاع کنند، لطفاً پاسخ دهید.
چگونه در ایران، با وجود فساد بیش از اندازه و کم شدن اعتقاد و ایمان به اسلام و بی حجابی در بین جوانان، فساد مسولان، تضاد طبقاتی و ...، باز هم اعتقاد داریم که این کشور جمهوری اسلامی و حکومتی است که امام زمان (عج) یار و یاور آن است؟
عده‌ای (به ویژه در جنوب کشور) که تحت تأثیر تبلیغات گسترده وهابیت قرار گرفته‌اند، می‌گویند: نباید به آل سعود و حکومت عربستان هیچ ایرادی گرفت، چون آنها متولیان حرمین شریفین هستند، و می‌گویند که خداوند هیچ وقت اجازه نمی‌دهد که اشخاص بد و حکومت‌های ظالم بر خانه‌اش کعبه، مسلط شوند. د‌ر نتیجه حکومت آل سعود بر حق و شرعی است! پاسخ مستدلی دهید (شاید برخی آگاه شوند.)