در صحیفه سجادیه آمده که امام دعا می‌نمایند: «خدایا آب دشمنان ما را به وبا آلوده کن ...». پرسش این است که امام چرا باید چنین دعایی بکند که ممکن است نتایحش به اصطلاح غیرنظامیان را هم در برگیرد و زن و بچه و بی‌گناهان هم آسیب ببینند؟

سوالات و شبهات

بین تشیع و تسنن کدام یک پتانسیل بیشتری در مبارزه با لیبرالیسم، سکولاریسم و ... دارند؟ به عبارت دیگر کدام مذهب «بر اساس تعالیمش و نه صرفاً بر اساس عملکرد پیروانش»، توانایی بیشتری در مبارزه با تفکرات ضد دینی غربی و شرقی داشته و وفاداری بیشتری نسبت به اسلام دارد؟ یا پویایی و استقلال طلبی بیشتری به منظور بیداری اسلامی و رشد و اعتلای فرهنگ و حاکمیت اسلامی دارد؟ (بوشهر)
پیام تبریک و تسلیت پایگاه پاسخگویی به سؤالات و شبهات (ایکس – شبهه)، در مصیبت شهادت سردار سلیمانی، به مقام معظم ولایت، عموم ملت شریف ایران، و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان
ما ۴۰ ساله که از رژیم صهیونیستی ضربه می‌خوریم! از ترور‌ها بگیرید تا تجهیز داعش و حمایت از گروه‌های تروریستی و حملات مکرر به محور مقاومت...؛ چرا ما پیش دستی نمی‌کنیم و به اسرائیل حمله نمی‌کنیم؟ اگر این غده سرطانی نابود شود، مشکلات و تهدیدات از کشور برداشته می‌شود. چرا ایران اقدام به حمله به اسرائیل نمی‌کند؟