امام زمان (عج) كه ظهور كنند، جنگ‌هايشان با دشمنان چگونه است؟ با آن‌ها مذاكره می‌كند؟ آغاز كننده جنگ است؟ به آن‌ها مهلت می‌دهد؟ بدون جنگ فتح می‌كند، یا ...؟

سوالات و شبهات

احیای فرهنگ دینی را از دستآوردهای انقلاب شمرده‌اند. این نظام هرمشکلی داشته باشد بازهم بهتر از قبل است. میخواهم وضع فعلی را با آنچه که باید بودیم مقایسه کنم. فکر می‌کنم از نظر دینی، درحال پیشرفت نبودیم و نیستیم که هیچ، درحال پسرفت هم هستیم شما مقایسه کنید با اوایل انقلاب. آیا وضع حجاب، روابط نامحرمان، یا حتی نماز و روزه اینگونه بود؟ لطفاً واقع‌نگرانه تحلیل نمایید.
دین رحمت – با توجه به آیات جهادی (مثل توبه – 39) شما چطور میگین اسلام دین رحمته در صورتی که این آیه انسان‌ها رو به شورش و نزاع و ستیزه در همه دوران‌ها دعوت میکنه؟؟
وقتی عنوان میشه که چرا با اسراییل دشمن هستیم؟ دلیل منطقی این است که چون وطن برادر‌های سنی ما را در فلسطین اشغال کرده و بر آنها ظلم روا می‌دارد ما هم برای دفاع از مظلومان با او دشمن هستیم و بسیار هم دلیل قانع کننده‌ای می‌باشد؛ ولی هنگامی که می‌پرسند پس چرا دولت ما با ارمنستان رابطه دارد در حالی که آنها وطن برادران شیعه ما را در جمهوری آذر بایجان به تصرف خود در آورده و آنها را از وطن‌شان بیرون کرده‌اند انسان منطقا جوابی ندارد. خواهش می‌کنم راهنمایی بفرمایید.