می‌گویند : جنگ در اسلام ممنوع است. در اسلام فقط جهاد دفاعی و جهاد ابتدایی وجود دارد. اگر کسی کسی را بکشد بدون اینکه او کسی را کشته باشد یا بدون اینکه فسادی در زمین کرده باشد انگار همه عالمیان را کشته و فرقی هم نمی‌کند آن شخص مسلمان باشد یا کافر. حمله روسیه به اوکراین به نظر نامشروع می‌رسد و قطعا جنایت محسوب می‌شود.

سوالات و شبهات

حدیثی بیاورید دال بر اینکه برای ایجاد مقدمات ظهور باید حتما حکومت تشکیل داد - دلیل روایی بیاورید که ائمه اطهار فرموده باشند که در زمان غیبت مولا صاحب الزمان شما شیعیان برای اجرای حدود و احکام حکومت تشکیل داده که قدرت در دستتان باشد - سوم اینکه دلیل بیاورید که در طول این هزار و اندی سال پس از غیبت، بخاطر اینکه حکومتی اسلامی نبوده احکام معطل مانده و اجرا نشده‌اند .لطفا هر سه سوال را با سند و دلیل جواب بدهید.
همزمان با حمله به مجله فرانسوی چارلی هپدو موج جدیدی از اسلام ستیزی به راه افتاده است و در اینترنت کاریکاتورهای دلخراشی از پیامبر منتشر می‌شوند که بسیار آزار دهنده‌اند؛ حال من برای آرام شدن اعصاب خودم چه کار می‌توانم بکنم؟
بعد از اقدام تروریست‌ها در پاریس و کشته شدن تعدادی از افراد از جمله به هلاکت رسیدن کاریکاتوریست تصاویر موهن برخی گفتند "داعش اینو خوب اومد" و از این عمل استقبال کردند و...نظر شما در این باره چیست؟ ضمنا در این حادثه یک افسر پلیس مسلمان به نام احمد هم کشته !که برخی گفتند خدا رحمتش کند وبرخی دیگر از اینکه او نگهبان و محافظ این نشریه موهن بوده انتقاد نمودند! نظر شما چیست؟ (بهبهان)