س: چرا امام خامنه‌ای (حفظه‌الله) در دوران ریاست جمهوری، نسبت به نخست‌وزیر موسوی در برابر امام مقاومت کردند، با آن که نظر امام بر موسوی بود؟ آیا این ولایت‌مداری ایشان را زیر سؤال نمی‌برد؟

سوالات و شبهات

پاپ فرانسیس، رهبر مسیحیان کاتولیک جهان، در مصاحبه‌ای با روزنامه کاتولیک‌های فرانسه گفت: حکومت‌ها باید سکولار باشند؛ چون به گفته این رهبر مذهبی، حکومت‌های دینی پایان خوشی در تاریخ نداشته‌اند... . نظرتان چیست؟ و البته امیدوارم نگویید که پاپ مهره‌ی دست سرویس‌های جاسوسی، یا جیره خوار اسرائیل است و ... (لیسانس پرستاری) - تکرار به دلیل تقاضا
مگرنمی‌گویند دین اسلام به اقلیت‌های مذهبی احترام می‌گذارد. پس چرا با بهاییت دشمن است؟ (+ تحیلی بر جنجال‌آفرینی فائزه هاشمی)
کلیپی از آیت الله منتظری در فضای مجازی پخش شده که در آن علت وقوع جنگ را شعارهای تند انقلاب مثل صدور انقلاب می‌داند و می‌گوید: به امام گفتم ما باید یک هیئت حسن نیت تشکیل بدهیم و برای ارتباط خوب به کشورهای همسایه بفرستیم و با همسایگانمان رابطه داشته باشیم، نمی‌شود که دور کشور را دیوار بکشیم که امام می‌فرماید ما می‌خواهیم دیواربکشیم! لطفا سریع‌تر جواب شبهه را بدهید.