آیا به نظر شما آمریکا با تحریمی که علیه ایران انجام داد به هدف خود نرسید؟ به نظر شما اعتیاد، مشکلات ازدواج و خوانوادگی، میزان طلاق، فقر و...؛ آیا این مشکلات به همین موضوع تحریم اقتصادی مربوط نیست؟ میشه گفت آمریکا به هدفش رسیده؟ دولت برای وضعیت کنونی برنامه‌ای ندارد؟ تا کی تحریم ادامه دارد؟ میگن 30 سال طول میکشه تحریم‌ها درسته؟ (دیپلم کامپیوتر)

سوالات و شبهات

در مورد درگیری ایران و اسرائیل‌، یکی از مقامات اسرائیل گفته بود ایران شروع کننده درگیری بوده تا جمهوری اسلامی اومده اسرائیل رو به رسمیت نشناخته و از گروه‌های ضد اسرائیل حمایت کرده و موجودیت اسرائیل و مردمش رو زیر سوال بوده و خواهان نابودی کل اسرائیل، منطقه و مردمش بوده. نظر شما چیه به نظرتون نباید اسرائیل و غرب فعالیت موشکی و هسته‌ای ایران رو زیر سوال ببرند؟ (فنی مهندسی / هرمزگان)
بین تشیع و تسنن کدام یک پتانسیل بیشتری در مبارزه با لیبرالیسم، سکولاریسم و ... دارند؟ به عبارت دیگر کدام مذهب «بر اساس تعالیمش و نه صرفاً بر اساس عملکرد پیروانش»، توانایی بیشتری در مبارزه با تفکرات ضد دینی غربی و شرقی داشته و وفاداری بیشتری نسبت به اسلام دارد؟ یا پویایی و استقلال طلبی بیشتری به منظور بیداری اسلامی و رشد و اعتلای فرهنگ و حاکمیت اسلامی دارد؟ (بوشهر)
پیام تبریک و تسلیت پایگاه پاسخگویی به سؤالات و شبهات (ایکس – شبهه)، در مصیبت شهادت سردار سلیمانی، به مقام معظم ولایت، عموم ملت شریف ایران، و تمامی مسلمانان و آزادیخواهان جهان