این روزها، هجمۀ ضدتبلیغی علیه خانم دکتر کبری خزعلی، با تکیه بر اقامت دو فرزند وی در امریکا مضاعف شده است! چرا - موضوع چیست و آیا پاسخی دارد؟!

سوالات و شبهات

گور خواب‌ها - به فاصله یک ساعت از تهران و در آرامستان حومه شهریار، کارتن خواب‌ها و معتادان برای فرار از سرما، شب‌ها در گورهای از پیش آماده می‌خوابند. تعداد این افراد 50 نفر است... – شبهه در فضای مجازی: در ایران ۷۰ هزار مسجد وجود داره، اگر هر شب هرکدوم میزبان ۱۵ نفر از بی‌خانمان‌ها باشند، (که اینقد هم ادعای انسانیت دارن و اسلام،اسلام میکنن) بیش از یک میلیون نفر شب‌ها زیر سقف می‌خوابند. (لیسانس / تهران)
ش (اهواز): طرفدار و مدافع اسلام و نظام اسلامی هستم، اما برخی از اطرافیان مرتب می‌گویند: این همه آدم را بعد از انتخابات کشتید؟ فیلم فلان بسیجی وجود دارد؟ آیا نباید عاملان مجازات شوند و ...؟ پاسخ چیست؟
در یک انتخابات، یه بنده خدایی کاندید شده بود که لیاقت نداشت. بعضی‌ها با علم به بی‌لیاقتی این فرد و فقط از روی لجبازی بهش رای دادن، برخی هم اشتباه محاسباتی کردن و بهش رای دادن. نتیجه اینکه یه فرد نالایق انتخاب شد و مشکلات زیادی به وجود اومد. حال آیا کسانی که عالمانه به این فرد نالایق رای دادن و کسانی که اشتباها به این فرد رای دادن، گناه برابر دارن؟