س: از من که مطیع ولایت فقیه هستم می‌پرسند: مقام معظم رهبری چندین بار (مثل تغییر وزیر اطلاعات) دخالت مستقیم کردند تا جلوی آسیب و انحراف را بگیرند، آیا نمی‌توانند که در این مشکلات اقتصادی که کمر مردم را شکسته نیز دخالت مستقیم کنند؟ پاسخ چیست؟

سوالات و شبهات

ازدواج - باب شده بسیاری از دختران خواستگارهای خود را که تحصیلات دانشگاهی ندارند رد می‌کنند. آیا این معیار ازدواج صحیح است؟ 2. نظر اسلام در مورد کار کردن زن چیست؟ آیا در مورد ازدواج پسر باید با این مسئله سنتی برخورد کند یا امروزی، قبول کند یا خیر؟ 3. آیا خرید سرویس طلا یک رسم پسندیده است؟ چرا مراجع تقلید در این باره حکمی نمی‌دهند تا این مانع ازدواج برداشته شود؟ (مترجمی زبان)
زیارت - دوستی دارم از خارج اومد پیشم، رفتیم با هم مشهد زیارت امام رضا با این که مسیحی بود ولی خیلی دوست داشت اونجا را ببینه رفتیم و خیلی محترمانه اونجا را دید واحترام گذاشت، ولی چیزی که برا ش خوشایند نبود رسیدن مردم به ضریح بود که معمولا با هل دادن و بی‌احترامی به هم توام بود... (ادامه در متن) - لیسانس مدیریت
سقیفه - اهمیت دینِ والدین آن غلام که حضرت خضر (ع) او را کشت زیاد است، یا اهمیت جانشینی امامت به جای حضرت رسول اکرم (ص)؟ موجود عاقل و حکیم هرگز اجازه نمی‌دهد که خود و همراهانش به داخل چاه سقوط کنند؛ وقتی که عاقل و حکیم می‌داند چاه است، دیگران را منع و آگاه می‌کند که داخل چاه گمراهی نیفتند، چرا باوجودی که خدا می‌دانست دراثر عمل نصب اغیار در سقیفه و راهبری امت، انحراف بوجود می‌آید،مانند آن زمان حضرات موسی و خضر (ع) دستور به مرگ غاصبان را نداد؟! (کوهدشت / علوم تجربی)