در مورد فایل صوتی که به سردار جعفری و سردار ذوالقدر نسبت داده شده، حرف و حدیث بسیار است، از جمله آن که چرا در دهۀ فجر منتشر شد؟! (مشهد)

سوالات و شبهات

با این همه کارهای غیراسلامی که توسط مسئولین و مذهبیون صاحب مقام در کشور صورت می‌پذیرد باز باید توقع داشت که مردم به حکومت اسلامی امیدوار باشند؟ آیا فساد در دستگاه حکومتی موج نمی‌زند؟ آیا افسردگی در بین مردم و خصوصا جوانان به وجود نیامده است؟ آیا عده‌ای از آقایون اسلام را وسیله‌ای برای رسیدن به خواسته‌هایشان قرار نداده‌اند؟ آیا اقتصاد ما اسلامی است؟ نوع پوشش‌ها اسلامی است؟
احیای فرهنگ دینی را از دستآوردهای انقلاب شمرده‌اند. این نظام هرمشکلی داشته باشد بازهم بهتر از قبل است. میخواهم وضع فعلی را با آنچه که باید بودیم مقایسه کنم. فکر می‌کنم از نظر دینی، درحال پیشرفت نبودیم و نیستیم که هیچ، درحال پسرفت هم هستیم شما مقایسه کنید با اوایل انقلاب. آیا وضع حجاب، روابط نامحرمان، یا حتی نماز و روزه اینگونه بود؟ لطفاً واقع‌نگرانه تحلیل نمایید.
وحدت – المکاسب / نظر امام خمینی درباره‌ی اهل سنت چه بوده؟ آیا آنها را به عنوان برادر قبول نداشته‌اند؟ پس چرا از یک سو در جای جای صحیفه امام می‌فرماید "برادران اهل سنت؟" ولی در المکاسب خود در ذیل باب "غیبت" می‌فرماید: "غیر از شیعیان کس دیگری برادر ما نیست و حتی می‌فرماید که احترام ندارند و ...؟" (کارشناسی)