دانشجویی می‌گفت: من اصلاً به امام اعتقاد ندارم، چه رسد به وصایای امام؛ پس چرا باید چنین واحد‌هایی و همچنین درس‌هایی مثل اندیشه اسلامی و... را به اجبار پاس کنیم‌؟

سوالات و شبهات

در مورد درگیری ایران و اسرائیل‌، یکی از مقامات اسرائیل گفته بود ایران شروع کننده درگیری بوده تا جمهوری اسلامی اومده اسرائیل رو به رسمیت نشناخته و از گروه‌های ضد اسرائیل حمایت کرده و موجودیت اسرائیل و مردمش رو زیر سوال بوده و خواهان نابودی کل اسرائیل، منطقه و مردمش بوده. نظر شما چیه به نظرتون نباید اسرائیل و غرب فعالیت موشکی و هسته‌ای ایران رو زیر سوال ببرند؟ (فنی مهندسی / هرمزگان)
می‌دانیم که آمریکا کمک‌های بسیاری را به گروه‌های جهادی در افعانستان کرد تا در جنگ با شوروی موفق‌تر شوند که در آخر هم موفق شدند، حالا برای آمریکا چه سودی داشت تا به بهانه حملات 11سپتامبر به این کشور ویرانه حمله کنه و اون همه کشته بدهد و پول خرج کند، در جایی که مثلا نفت و گازی هم نداره یا بعدا حمله‌اش به عراق ، از این حملات چه منفعتی کسب کرد؟
در فضای مجازی، کلیپی از شهید بهشتی (ره) درباره‌ی "آزادی" منتشر شده که گویا نظر ایشان با نمایش فیلم‌های سکسی، یا استخر مختلط، بدحجابی در انظار و ... موافق است و می‌‌گوید: «‌داشتن استخرهای شنای مختلط برای زن و مرد چیز خوبی است؛ خب اگر کسی مسلمان است نرودو ...»؟! و البته این شائبه و شبهه ایجاد می‌شود که «آیا این آموزه‌ی اسلام است»؟!