س 257 - در کلاس اندیشه اسلامی دانشگاه، دانشجویی مطرح کرد که لباس فعلی روحانیت و نیز حوزه علمیه به شکل فعلی، در زمان صفویه شکل گرفت. لذا می‌گویند: «ما شیعه‌ی صفوی هستیم»، لطفاً با انصاف پاسخ دهید.

سوالات و شبهات

س 332 - چرا تمام زندگی ما شده فقط عزاداری چرا از اخلاق امام علی و عدالت امام علی و کار کردن امام علی صحبت نمی شود ایا با این مداحان گرانقیکت و این روحانیون و خانواده‌های آنان که خود اصلا رعایت نمی‌کنند و فقط حرف می‌زنند، می‌شود اسلام را زنده نگاه داشت ... (لیسانس مدیریت / تهران)
س 333 - از کجا بدانیم اعمال مان قبول شده یا خیر؟ چه نشانه ای وجود دارد؟ مثلا بعد از انجام اعمال شب قدر چه وضعیتی پیدا کرده ایم؟ اگر گناهان مان بخشیده شده چه نشانه ای دارد؟ و اگر بخشیده نشده چه نشانه‌ای؟ یا مثلا وقتی برای یک میت فاتحه می‌خوانیم چگونه بفهمیم تاثیرش چه بوده است؟ (کارشناس)
س 334 - در جواب یکی از شبهات گفته‌اید که :(به عنوان مثال طبق گزارش رسمی، بیش از 70٪ جوانان انگلیسی، تا قبل از سی سالگی همه‌ی دندان‌های خود را از دست می‌دهند (به دلیل نداشتن آفتاب کافی و نیز مصرف الکل و دخانیات). می‌شود منبعی که گفتید رو به ما هم بگید که ما هم بفهمیم چجوری بیش از 70 درصد جامعه‌ی بالای سی سال انگلیسی دندان طبیعی ندارند؟ خداییش مضحک نیست این حرف به نظرتون؟