مشاور وزیر امور خارجه (علی خرم)، می‌گوید: "رفتار امریکا عوض شده" و مواضعی در باره 13 آبان و اشغال لانه جاسوسی امریکا دارد! تحلیل و پاسخ شما چیست؟

سوالات و شبهات

کلیپی از آیت الله منتظری در فضای مجازی پخش شده که در آن علت وقوع جنگ را شعارهای تند انقلاب مثل صدور انقلاب می‌داند و می‌گوید: به امام گفتم ما باید یک هیئت حسن نیت تشکیل بدهیم و برای ارتباط خوب به کشورهای همسایه بفرستیم و با همسایگانمان رابطه داشته باشیم، نمی‌شود که دور کشور را دیوار بکشیم که امام می‌فرماید ما می‌خواهیم دیواربکشیم! لطفا سریع‌تر جواب شبهه را بدهید.
با توجه به اينکه انسان صاحب اختيار آفريده شده و دنيا از همان ابتدای خلقت توسط فرزندان حضرت آدم دو قطبی گرديد، در چنين دنيايی چګونه می‌توان رفتار کرد که کشور از ديد دشمنان ما يکپارچه بنظر آيد، تا نتوانند انگ دوقطبی بودن و مهم‌تر از آن تروريست بودن را به ما بزنند و ...؟
این جمله (منسوب به گاندی در فضای مجازی)، چقدر با عقل و اسلام انطباق دارد: اگر کسی بخواهد خود به بهشت رود، آن وقت انسان خوب و بی آزاری می‌شود؛ مشکل از آنجا شروع می‌شود که شخص بخواهد دیگران را با خود به بهشت ببرد؛ آن وقت باعث اذیت و آزار دیگران می‌شود. (سوم دبیرستان، ریاضی / تهران)