چرا یکی و فقط و فقط و فقط یکی از علوم، اسرار و رموزی را که مسلمانان ادعا می‌کنند در قرآن (بعنوان معجزه الهی حاوی همه اسرار و علوم است) توسط امامان و خود پیامبر بعنوان قرآن ناطق بیان نشده است؟! (کارشناس برق)

سوالات و شبهات

سی درس دیگر اخلاق از قرآن کریم – بخش سوم: دروس 41 تا 45 / کوتاه و مفید، جهت آموزش به خود، خانواده، دوستان، شاگردان ... و منبعی برای دانش‌پژوهان و محققان
در آیه 126 سوره طه: ﴿… امروز نيز تو فراموش خواهى شد﴾ منظور چه کسانی هستند؟ آیا شامل مومنین ضعیف الایمان نیز می‌شود که مثلا به هر دلیلی فقط به برخی آیات عمل می‌کنند - یا مثلا مومنینی که در ابتدا مومن بودند، سپس کافر یا منافق شده‌اند؟ یا فقط شامل کفار و منافقانی می‌شود که از ابتدا قرآن و آیات الهی بر آنها عرضه شد و قبول نکردند و کافر و منافق شدند‌؟ و سوال دوم این که این آیه حکم جهنم ابدی را دارد برای این گونه افراد؟
چرا بعضی از کسانی که اهل گناه هستند و نه به واجبات پایبندند و...خداوند همه چیز بهشون میده و غرق نعمت هستند، در حالی که کسانی که اهل نمازند و حلال و حروم سرشون میشه و...، گرفتاریهاشون بیشتره و خدا کمک نمی‌کنه که زندگیشون بهتر بشه؟ (پاسخ‌‌های خداوند متعال در قرآن را بخوانید)