در این وضعیت اقتصادی که اقشار کم درآمد تحت فشار هستند، چه پند و راهنمایی‌ای به آنها ارائه می‌فرمایید؟ (پایگاه: کافیست دولت و ملت، به رهنمودهای ارائه شده، توجه و عمل نمایند)

سوالات و شبهات

«چرا باید چند میلیون پول به مداح بدهیم؟!»؛ این شبهه‌ای است که با توجه به نزدیک شدن محرم، به ویژه در مجازی راه انداخته‌اند و کلیپی از یک آقایی با عبا و عمامه را که همین حرف‌ها را می‌زند نیز در سطح گسترده پخش می‌کنند. (فوق لیسانس معماری / مشهد)
چند وقته که مقوله‌ی گیاه خواری و یا خام خواری خیلی زیاد شده و رواج یافته، می‌خواستم بدونم که آیا اینها مورد تایید اسلام هست. میگن که گوشت خوردن انسان رو مثل حیوانات درنده می‌کنه و ما حق نداریم گوشت حیوانات رو بخوریم، اونا گناه دارن. و خلاصه کلی فلسفه‌های اینجوریه خودشونو دارن. حالا می خواستم بدونم که نظر اسلام درباره تغذیه چی هستش؟ (لیسانس / تهران)
بر اساس آموزه‌های اسلامی، پروژه «فان وکس» را توضیح بفرمائید. آیا می‌توان ایمان را به ژن ارتباط داد، تا چه میزان؟ این طرح بر اساس کتاب "ژن خدا"، نویسنده: " «دین هارمر" معتقد است: در برخی افراد این ژن‌ها فعال‌ترند پس مومن‌تر هستند و در برخی افراد این ژن‌ها کمتر فعال شده‌اند، بنابر این یا گرایشات مذهبی ضعیفی دارند و یا بی‌مذهب و لا‌مذهب هستند.